Door jouw unieke combinatie van talenten, ervaringen en kwaliteiten zichtbaar te maken, kan jouw klant zich met jou verbinden. Storytelling is belangrijker dan ooit in een drukbevolkt online landschap. Personal branding helpt je bij het aantrekken van de opdrachtgevers en opdrachten die bij jou passen. Anders gezegd: het helpt mensen voor joú kiezen in een wereld vol keuzes, door authentieke verbinding.
Wil jij:
Dan is dit webinar helemaal voor jou.
Direct aan de slag
In dit webinar ga je direct aan de slag onder begeleiding van merkstrateeg Marieke Pijler. Houd potlood, pen en een leeg papier bij de hand, want al tijdens de sessie gaan jullie samen jouw persoonlijke drijfveren en merkverhaal ontdekken, zodat je na de sessie direct aan de slag kunt.
In deze training ontdek je:
Onderwerpen:
Authentieke online branding was doorslaggevend voor de groei van Brand Density, het bedrijf dat Marieke Pijler medio 2016 opzette. In een overvol marketinglandschap sprong ze eruit met een brand message en persoonlijkheid waar mensen zich mee konden verbinden. In 3 jaar tijd zette Marieke zonder acquisitie een succesvol bedrijf op en werd ze bekroond tot Rotterdamse Zakenvrouw van het Jaar.
Details van deze opname:
Je ontvangt na aankoop van de opname een link waarmee je gedurende 7 dagen de opname kunt openen en afspelen.
Duur: 1 uur en 22 minuten
Beschikbaarheid: 7 dagen na aankoop
Documentatie: PowerPoint/handout in PDF + werkboek
Certificaat van deelname: ja, per e-mail
Hoe werkt het?
Om een opname te bekijken, heb je een laptop/computer/tablet met een goede internetverbinding en geluid(sboxen) nodig.
Bij opnames is het beeld van de spreker niet zichtbaar, alleen de presentatie. Je ontvangt deze presentatie ook per e-mail als handout, zodat je desgewenst aantekeningen kunt maken.
LET OP: de kortingsactie van 30 euro bij drie inschrijvingen, geldt niet voor opnames en webinars.
"Na dit webinar heb ik helder waar ik voor sta en met welke boodschap ik mijn bedrijf wil presenteren. Ik weet nu welke verschillende sociale media ik kan gebruiken om mijn bedrijf onder de aandacht van potentiële klanten te brengen. Ik weet nu wat voor strategieën ik kan gebruiken op sociale media."
"Ik vond de werkvormen (zoals de piramide met drijfveren en statements, en tijdschriftformules) erg inspirerend. Marieke benadrukte het belang van de persoonlijke factor, consistentie in je communicatie en ervoor zorgen dat jij de eerste persoon bent waaraan een klant denkt bij jouw vakgebied. De praktische tips om dit aan te pakken (Canva, Buffer) waren ook erg handig."